maandag 9 maart 2009

Uit de oude doos

Nu het weer zo druilerig is en de natuur de echte lentespurt nog moet krijgen ben ik een in de archieven gedoken om te kijken wat ik in het verleden allemaal gefotografeerd hebt. Zo eens in de zoveel tijd best een aardige bezigheid om te doen en om je persoonlijke ontwikkeling te volgen. Daaruit kwam onderstaande foto naar voren die ik nog nergens gepubliceerd had. Het is een knop van een geranium.

techniek: Canon 40D, 105mm macro objectief, F/4, 1/50 sec, iso 100 vanaf statief met spiegel voorgeklapt. Ontspannen middels een draadontspanner

Dit was tevens voor mij de aanleiding om de galerij van mijn site weer eens wat op te poetsen. Dit zat al meer dan een jaar in de planning maar is steeds blijven liggen. De interface is veranderd en er zijn nieuwe afbeeldingen toegevoegd. Ook lijkt het probleem verholpen dat browsers als firefox en safari de gallerij niet konden. Misschien leuk voor jullie om eens een kijkje te nemen

Klik op de site op gallerij in de menubabalk en maak een keuze voor het onderwerp om de nieuwe gallerij te bekijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten