woensdag 1 oktober 2008

Het fotoblog van Ad de Bruin is geboren en ik wil jullie graag van harte welkom heten. Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Mijn naam is...jawel....Ad de Bruin. Ik woont in het stroomgebied van de Rijn te Tolkamer nabij de Duitse grens vlakbij natuurgebied "De Gelderse poort - Geuzewaard". In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als Projectleider. In mijn vrije tijd hou ik me graag bezig met fotografie. Zowel het fotograferen zelf als de techniek er achter hebben mijn aandacht. Qua fotografie hou ik me voornamelijk bezig met natuurfotografie in de breedste zin van het woord maar vooral landschap- en macrofotografie hebben mijn aandacht.

De voorkeur voor natuurfotografie is niet vreemd. Naast fotografie heb ik namelijk een voorliefde voor de natuur en kan enorm genieten van een vroege morgenwandeling om alles wat groeit en bloeit op deze planeet te bewonderen. Na de aanschaf van de eerste digitale camera werden natuur en fotografie gecombineerd.

Op deze Blog zal ik proberen regelmatig berichten te plaatsen die te maken hebben met fotografie of mijn resultaten en belevenissen tijdens mijn fotouitstapjes. Ik hoop dat ik jullie in de toekomst nogmaals mag verwelkomen op deze blog.

Met vriendelijke groet,

Ad de Bruin

Geen opmerkingen: